Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 9 February 2012

UlangTahun....UlangTahun....:)

Tahniah...
ceh tba2 ni tahniah
hehe

This tahniah aku mo tujukn kpd
adik aku
Puan Sazwien Azwien Sani n En. Azman Kambar(adik ipar)
utk ulangtahun perkahwinan yg ke 4 dorang
pada 09 Februari 2012 bersamaan ari la
hehehhehehe
hepi ni
da 4 thun hubungn ni
n adala Mohd Aliff Azwan Syah yg mnjdi buah cinta dorg
tahniah skali lg
hehehhe
{aku plak yg tlebh hepi...:)}
ptnyaan kpada mereka
if dorg bca this entry la
"Bila aku mo dpt anak buah lg???c aliff da dua thun 2???"
huahuahua
(ktawa nakal ba aku ni...)

Second tahniah 2 my pren
kakak Izzatul Hazima yg mymbut birthday dia ari ni
da makin "muda" c kakak
mudah2an btmbh besar ko ya zatul
hehehhe
rindu ni mo shopping dgn dia
dgn kwn satu lg Istikomah
aku rindu bla dia kira2 bajet
nmpk sgt student eko
hahahahahah
pa pn HEPI BIRTHDAY ZATUL..:)

For the last
biarpn terlambt
aku mo jgk uspkn tahniah pada dua org yg sgt2 aku syg
Tahniah bt En. Sani Gani n Puan Saniezah Abdullah 
utk ULANGTAHUN PERKAHWINAN yg ke 25 TAHUN
pada 19 Januari lepas
aku syg mama sma dady
muuuuuaaaaahhhhhhh utk kmu berdua
hehhehe
tnpa dorg xwujd la
c SAZNIE AYUNIE SANI
c SAZWIEN AZWIEN SANI
c SAZLEIN AZLEIN SANI
n c bos MOHD SAZWIE AZWIE SANI
hehehehe
(p/s:semoga hubungn ni bkekalan smpi ke syurga...smga btambh2 bahagia n gembira..kiss n hug 2 both of u)

Ba puas suda aku ucap2 tahniah utk ulangthun org
sapa plak mo ucp utk aku???
hahahha
just kidding ba 

Ok la
mo cau dlu
melayan surat2 cinta yg prlu d taip ni
hehehhe...:)

MIMIE_2012

No comments:

Post a Comment