Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 14 February 2012

TeMpaT KeDua Ku...CBC d HaTiKu..

Memulakan cerita...

CBC or Pusat Jalur Lebar Pekan Kunak 
skang adalah tempt aku keja
so tmpt kedua aku mghabiskn msa
selain umah En. Sani n P. Saniezah d Kg. Kunak Jaya
(merangkap rumah kesaygnku la..hehehhe)

Sbnarnya kn
aku bknnya x biasa dgn CBC ni
sbb 
kalo mo tau
kmi adalah pembuka or perasmi CBC Pekan ni
mcm Parameswara buka Melaka dlu
hahhahah

Msti kmu pelik kn???
(perasaan ku sak ada org heran dgn cite ni)
hahahaha
tp whatever la
blog ku,aku pnya suka mo tulis apa pn
kalo xska
klik pangkah d sblh kanan pling ats
hehehe

Di start kn story,
dlu kazenku yg keja d sni
dia n pengurusnya la org pertma yg keja d sni
tp skang dia pndah p lain cwgn
jd
dia bwk sume kazen2nya tmsuk aku jd ahli
nah jdla kmi ahli CBC yg trawal
hehehe

So, time CBC ni blum start boperasi bgni
kmi de gang da jd ahli pn
that why la aku ckp bkn xbiasa dgn CBC ni
hehehe

Ba mari kta tgk CBC tmpt aku keja
(ada gmbr yg aku ambl dr fabcebook CBC Pekan Kunak)
hehehe


 
Ini la CBC Pekan Kunak
(mo cari aku,cri d sni..:))

_ CBC hasil kerjasama antara Celcom dgn SKMM_

Mo tgk ka dlmnya cemna
nah bgni kalo time rmi org...hehehe

 Msti kmu pelik knapa org dlm gmbr mcm bposing
hahahha
mmg dorg bposing pn
coz itu la antra ahli2 trawal CBC Pekan Kunak
gmbr ni d ambl
time CBC bru d bka
heheheh
yg trip2 mgajar 2
bkn pekerja sni
itu posing jak 2
hahahaha
(p/s: Bagi individu yg bkaitn JAN MARA ya dear...hhehe)

Ni la gmbr sbnr pelakon2 d ats
hahahha
this my family n skaligus CBC family
n kalo kmu mo tau
saya sayang mereka sume
hehehe

Ba k la
tcapai suda hasrat mo cite psl tmpt keja ku
so kalo bmnt mo jd member
dtg la ke sni
jan malu n segan
hahahahah
(sempat lg promosi)

See u in next entry
cau dlu
babaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......

MIMIE_2012

No comments:

Post a Comment