Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 6 February 2012

My First Day..

Alhamdulillah...
Setelah brapa bulan menggangur tnpa bt pa2 d umah
akhrnya
06 February 2012
aku da start keja d Pusat Jalur Lebar Pekan Kunak
sbgai Assistant Manager atau Penolong Pengurus
hehehhe...

Bila org dgr assistant manager
msti org ckp wow...
tp keja ni temporary jak
utk 2 bulan sak
tp syukur la skrg2nya adalah yg d tggu akhr bulan kn
n sdikit sbyk blhla mmbantu
heehhe...

Tp...
this february byk bt aku sedh
huhuhu
sbnrnya skang bkn dlm keadaan yg baik
tlampau byk bnda prlu d pk
xtau la mo bt cemna suda utk slesaikn sume ni
huhuhu
hope,sume akn jd lbh baik
amin...

Tp aku xtau bla
sume akn kembli ke keadaan asal
sume bt aku sedih
huhuhu
hanya mampu bdoa n bsabar agar sume jd lbh baik
amin...

Dua bulan akn mnjdi famili CBC
hope aku blh bt yg tbaik
wlupn hnya sementra
mntau memang rezeki aku d sni
dpt keja tetap
wahhhhh aku lgi suka
heehe
mdh2an amin...

K la cau dlu
rmi adk2 yg dtg ni mo be on9
tp xckup PC
so sbar2 la..
hehhee

MiMiE_2012

No comments:

Post a Comment